Ο δημιουργός εμπνεύστηκε από τις στιγμές της ενύπνιας φαντασίας του. Εμπνεύστηκε από τους φίλους του βλέποντάς τους να ενηλικιώνονται. Αντιμετώπισε σκέψεις και προβληματισμούς εκφράζοντάς τους στο χαρτί. Μαγεύτηκε από το θέρος ή ίσως τον μάγεψε ο έρως. Κι έπειτα κατάλαβε πως αυτές οι δύο έννοιες είν..
Η ποιητική συλλογή γράφτηκε ως επί το πλείστον σε μια μεγάλη πόλη∙ και αν, τελικά, είναι κάτι, τότε είναι η αντίθεση μεταξύ του μεγάλου χάους έξω και του μεγάλου χάους μέσα. Είναι μια χαρτογράφηση των συνόρων του εαυτού τη στιγμή που τον αναζητάς μέσα σε κάτι ξένο και διαρκώς μεταβαλλόμενο. Ή είναι ..
Οι Εικόνες στον αγέρα αποτελούν κατ’ ουσίαν τον όρο που χρησιμοποιείται στη λογοτεχνία: την αισθητοποίηση ενός αντικειμένου, μιας ιδέας ή ενός συναισθήματος μέσω μιας φανταστικής παράστασης που πλάθεται με εύστοχο και υποβλητικό λόγο (Γεράσιμος Μαρκαντωνάτος, όρος εικόνα). Ο ποιητής χρησιμοποιεί επι..
Στίχοι με κέντρο τους τον άνθρωπο, τη σχέση του με τη ζωή και την ανάγκη του να ελπίζει και να ονειρεύεται.
Ο ποιητής γίνεται ζωγράφος, με χρώματα τις λέξεις και καμβά το λευκό χαρτί, φτιάχνοντας εικόνες που αφηγούνται μια ιστορία. Αυτοκριτική κι ένας «διάλογος» ανάμεσα στα δυνατά και τρωτά σημεία ..
Μια διαδρομή από την Πετρούπολη Αττικής τη δεκαετία του ’70 ως τις μέρες μας. Για έναν Κρητικό κι ένα παιδί που μεγάλωνε γεμάτο απορίες. Κι όσο ο πατέρας αγωνιζόταν να επιβιώσει με αξιοπρέπεια τόσο το παιδί ερχόταν σ’ επαφή με την πραγματικότητα. Μια σκληρή πραγματικότητα, έμπλεη, όμως, από κοντυλιέ..
Οι ποιητικές δημιουργίες της Γιώτας Γιουγλή γεμάτες λυρισμό και μελωδικότητα αγγίζουν διακριτικά ευαίσθητα σημεία στην ψυχή και το νου του αναγνώστη. Είναι της Ζωής αγέρι που έρχεται με φρεσκάδα μέσ’ από μια ολόκληρη πορεία αναζητήσεων και γόνιμων συμπερασμάτων της δημιουργού να μας ξεκουράσει και ν..
Η αυλαία παρακολουθεί το ποιητικό Υποκείμενο σ’ όλο το διάστημα της δημιουργικής εξέλιξής του. Το ταξίδι του ποιητή γίνεται σταδιακά το ταξίδι του ανθρώπου που πορεύεται ανάμεσα στα μεγάλα ερωτήματα της ζωής και καλείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα της τέχνης του, την απώλεια της αγάπης, το αναπό..
Ο πόθος, η επιθυμία του έρωτα. Το αναπόφευκτο τέλος. Ο ακούσιος χωρισμός και ο θάνατος. Φίλησες το λαιμό / Τ’ ουρανού / Αφήνοντας σημάδια / Πάθους / Ατροφικού / Να σε πληγώνουν. Στίχοι γραμμένοι δίχως, σχεδόν καθόλου σημεία στίξης. Με μια δειλή προτίμηση στην άνω τελεία· ένα βήμα πριν το οριστικό τέ..
Στην πρώτη της ποιητική συλλογή η Μαρία Μπουρμά οριοθετεί τη θέση της στα γράμματα με έναν τρόπο παιγνιώδη και ταυτόχρονα βαθύ. Στο αιώνιο παιχνίδι ζωής-θανάτου με τα ζάρια που ρίχνει ο Μεγάλος Ταχυδακτυλουργός. Στην αφή και την έλλειψή της. Στο υπαρξιακό άγχος, στη μοναξιά του σύγχρονου ανθρώπου κα..
Ο γνόφος της λήθης αποτελείται από 48 ποιήματα που ξεδιπλώνουν τη συναισθηματική ύπαρξη του υποκειμένου, ενώνοντας το παρόν με το παρελθόν μέσα από εξομολογήσεις συνειδητοποίησης για την αγάπη, τη μοναξιά, τη μνήμη, τη λήθη, το παρόν, το παρελθόν, την παρουσία και την απουσία, υπό το πρίσμα τεσσάρων..
Μύθοι μιας εσωτερικής αφήγησης. Ψυχαναλύουν και ψυχαναλύονται. Είκοσι ένα καρέ το δευτερόλεπτο. Γρήγορη κίνηση εικόνων. Ζωή που από συγκυρία ακόμη υπάρχει. Βιωματικές αναβάσεις σε ποιητική κλίμακα ενίοτε. Εύθραυστοι πρωταγωνιστές. Κομπάρσοι πουθενά. Κι ο Ελπήνορας να μονολογεί. Να αποκαλύπτει τον έρ..
Κείμενα, επιστολές και ανακοινώσεις των πρωτοπόρων οινοποιών της Αρκαδίας Ανδρέα Γεωργιάδη, Βασιλείου Παπανικολάου και Σπυρίδωνος Παπαγεωργιάδη, οι οποίοι οινοποιούσαν το φιλέρι παράγοντας αφρώδη οίνο τέτοιας υψηλής ποιότητας ώστε να βραβευτούν με χρυσά μετάλλια σε παγκόσμιες και διεθνείς εκθέσεις ..