Menu
Your Cart

Όροι Χρήσης

Όροι & Προϋποθέσεις Πωλήσεων

1. Εφαρμογή
Η παρούσα Σύμβαση καλύπτει αποκλειστικά κάθε πώληση προϊόντων μέσω του ιστοτόπου (website) www.grammi-stores.gr της εταιρείας με επωνυμία «ΓΡΑΜΜΗ» που εδρεύει στα Σπάτα Αττικής στην οδό Βασιλέως Παύλου 148 . Οποιοιδήποτε άλλοι Όροι και Προϋποθέσεις αποκλείονται ρητώς. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται , χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απόσχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό.
Αποστολή της παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή της παρούσας Σύμβασης και όλων των όρων αυτής.

2. Παραγγελίες / Συμβόλαιο
Οι παραγγελίες πρέπει να λαμβάνονται εγγράφως μέσω διαδικτύου δια της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στον ιστοτόπο www.grammi-stores.gr και είναι δεσμευτικές μόνον εφόσον έγιναν δεκτές από την εταιρεία με σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας που θα λάβετε με την Επιβεβαίωση Καταχώρησης , η οποία καταγράφεται στα συστήματα της εταιρείας ΓΡΑΜΜΗ  και εμφανίζεται στην οθόνη του χρήστη και αποστέλλεται με email κατόπιν υποβολής της παραγγελίας.
Η παραγγελία σας θεωρείται δεσμευτική μετά την αποστολή της Επιβεβαίωσης Καταχώρησης με τον αριθμό παραγγελίας. Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας σας.
Υποχρεούστε να ελέγξτε την Επιβεβαίωση Καταχώρησης και να ενημερώσετε αμέσως την εταιρεία ΓΡΑΜΜΗ (το αργότερο εντός 1 ώρας από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης Επιβεβαίωσης Καταχώρησης) εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης θα εφαρμοσθούν σε αυτήν την Σύμβαση.
.
Η εταιρεία μας προσπαθεί δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στον ιστοτόπο www.grammi-stores.gr και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιος χρήστης προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας αυτής που του παρέχεται από την εταιρία ΓΡΑΜΜΗ (π.χ. επανειλημμένη παραγγελία ειδών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και μη παραλαβή αυτών από το κατάστημα, κλπ.), η τελευταία δύναται να αποκρούσει και αρνηθεί την παραγγελία του εν λόγω χρήστη μέσω της δυνατότητας παραλαβής από το κατάστημα.


3. Παράδοση / Κυριότητα / Κίνδυνος
Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στην Φόρμα Παραγγελίας με τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει ( βλ. τρόποι πληρωμής /αποστολής προϊόντων . Σε περιοχές στις οποίες δεν είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας σας μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών, ο χρόνος αποστολής είναι αυτός που προβλέπεται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.
Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Το κόστος αποστολής περιγράφεται αναλυτικά στην ενότητα τρόποι πληρωμής /αποστολής προϊόντων .Για περιοχές που βρίσκονται εκτός δικτύου εξυπηρέτησης (courier), και χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, τα έξοδα αποστολής θα διαφοροποιούνται. Θα ενημερώνεστε για το γεγονός ότι η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη και επομένως για το κόστος της μεταφοράς μετά από την Επιβεβαίωση Καταχώρησης παραγγελίας εγγράφως και σε χρονικό διάστημα περίπου 24 ωρών. Εφόσον δεν συμφωνείτε με το κόστος μεταφοράς δικαιούστε εντός 1 ώρας από την ώρα λήψης της σχετικής ενημέρωσης να ζητήσετε την διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας. Η πάροδος της προθεσμίας αυτής θα αποτελεί απόδειξη της συμφωνίας και αποδοχής από μέρους σας του κόστους μεταφοράς.
Ο χρόνος παράδοσης που αναφέρεται στην ενότητα τρόποι πληρωμής /αποστολής προϊόντων είναι κατά προσέγγιση. Η εταιρεία μας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας αποστείλει τα προϊόντα εντός, των αναφερόμενων σε αυτούς, εργασίμων (Δευτέρα έως Παρασκευή) ημερών. Για τα προϊόντα που η διαθεσιμότητά τους είναι «ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ» και με την προϋπόθεση ότι αυτά μπορούν να παραγγελθούν από τους προμηθευτές της εταιρείας ΓΡΑΜΜΗ ο χρόνος παράδοσης ορίζεται κατά προσέγγιση στις 6-8 εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή). Είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί και τμηματική παράδοση. Ο τόπος παράδοσης αναφέρεται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης. Η κυριότητα στο Προϊόν μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση.


4.Τιμές προιόντων
Οι τιμές του site αναφέρονται για παραγγελίες μέσω e-shop και όχι καταστήματος.  Στο κατάστημα ισχύουν οι τρέχουσες τιμές λιανικής που ενδέχεται να διαφέρουν.
 Για να ισχύουν οι τιμές του site από το κατάστημα θα πρέπει να κάνετε παραγγελία μέσω του e-shop ή να δώσετε ονομαστική παραγγελία τηλεφωνικά και να σας επιβεβαιώσουν ότι το προϊόντα είναι διαθέσιμα.
Στις αναγραφόμενες τιμές των διάφορων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ιστοτόπου συμπεριλαμβάνεται το νόμιμο Φ.Π.Α. Οι διάφορες προσφορές προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων


5. Εγγύηση
Όλα μας τα προϊόντα συνοδεύονται από την εγγύηση του κατασκευαστή ή τον παρέχοντα την άδεια χρήσης που εγγυάται προστασία για καταλληλότητα του πωλούμενου προϊόντος για τον σκοπό και την χρήση την οποία προορίζεται και όχι για οποιονδήποτε σκοπό ή χρήση.

6. Ανωτέρα Βία
Η εταιρεία ΓΡΑΜΜΗ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της ίδιας ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.

7. Οι υποχρεώσεις σας ως Πελάτη
Είστε υπεύθυνοι για:
Την επιλογή Προϊόντος σας και την καταλληλότητά του για τους σκοπούς σας και την χρήση την οποία το προορίζετε.
Τα έξοδα τηλεφώνων και ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τα καταστήματα μας, εάν υπάρξουν.

8. Υπαναχώρηση – Επιστροφές / Αντικατάσταση Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους ή την επιστροφή χρημάτων α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας ΓΡΑΜΜΗ πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία) και β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση το συνοδεύει. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση ή για επιστροφή χρημάτων δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή (ή επιστροφής χρημάτων) να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Τιμολόγιο, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή χρημάτων και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
Nα επικοινωνήσατε την ημέρα παράδοσης ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα στο e-mail info@grammi-stores.gr ή με fax στο νούμερο 210-6633050 αναφέροντας ημερομηνία /αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της επιστροφής.
Τα προϊόντα να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και σε κάθε περίπτωση να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.
Το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, τιμολόγιο, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Σε περίπτωση που τα προϊόντα αυτά δεν επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών τότε η εταιρεία ΓΡΑΜΜΗ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή χρημάτων ή την αντικατάσταση. Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
 ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΠΑΥΛΟΥ 148 –ΣΠΑΤΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΚ 19004.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα αυτά δεν δύναται να επισκευασθούν η να αντικατασταθούν θα γίνεται κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε κατόπιν σχετικής συνεννόησης.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στο email info@grammi-stores.gr ή με fax στο νούμερο 210-6633050 αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη.


9. Τροποποίηση των όρων του παρόντος
Η εταιρεία ΓΡΑΜΜΗ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή.

10.Διαθεσιμότητα
Για όλα τα προϊόντα που περιέχονται στους καταλόγους της ΓΡΑΜΜΗ η εταιρεία κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου όλα τα προϊόντα να είναι ετοιμοπαράδοτα.   Ενδέχεται κάποια προϊόντα να είναι εξαντλημένα και συνεχίζουν να παρουσιάζονται στο site για  καθαρά ενημερωτικό λόγο.   Κάποια άλλα να μην είναι άμεσα διαθέσιμα παραδοτέα αλλά να περιμένουμε σε κάποια καθορισμένη ημερομηνία να τα παραλάβουμε από τους προμηθευτές μας. Παρ' όλα αυτά εσείς μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας, εάν κάποια προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί μέσω e-mail ή/και τηλεφώνου, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον προμηθευτή και την εν συνεχεία παράδοσή του σε σας. Στην περίπτωση αυτή, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί, να ζητήσετε την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος.